Bör hålla tyst

Poängen igår, Sara, var att han inte ville hålla med mig om hur fantastisk jag är. Varför jag ville att han skulle säga tack från början var oväsentligt.

Jag har sovit i ca 40 minuter nu, så härligt, men jag är fortfarande grymt trött. Jag glömde skriva igår att jag bör vara tyst. Min röst är nämligen så där äckligt hes och skrovlig, att så fort jag yttrar ett ord är jag rädd att stämbanden ska gå av. Men trots det fortsätter jag att babbla på, det är inte så lätt att vara tyst i skolan ju. Och med ungarna som jag ska hämta snart lär det ju inte gå bättre. Förslag på botemedel mot sömnbrist och halsont (jag kommer antagligen bli förkyld som en isbjörn, vad jag än gör för att förhindra det)?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det bästa är väl att sova egentligen?:S

2007-11-13 @ 18:13:11
Postat av: B

"¿Porqué no te callas?" (Rey Juan Carlos)

2007-11-13 @ 18:15:25
Postat av: Emily

Honung är alltid bra för halsen. Antingen honungsvatten eller te med honung i. Sen funkar glass lindrande. Proppa i dig c-vitamin för att dels påskynda tillfrisknandet, men framförallt för att förebygga en ny förkylning.

2007-11-13 @ 20:08:38
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0