Mer om Madrid

Jag glömde säga innan att gylfen i mina favoritbyxor gick sönder igår. Så typiskt. Men det var tur i oturen att jag planerat att köpa att par nya, och faktiskt gjorde det. Men mina favoritbyxor går inte att ha för tillfället. Ska se om man kan lämna in dem till någon som kan fixa det här. Saknar dem redan.

Jag hittade förresten The Body Shop i Principe Pio också, det fanns en hel del saker som de inte har i Halmstad, eftersom den här affären var större. Så köpte en mascara och läppbalsam, mitt Aloe Vera är nästan helt slut, så behövde något nytt. Visserligen var alltså den här affären större, men inte jättestor direkt, kanske 1,5 gånger större än den i Halmstad, men de hade fyra biträden! De var på en hela tiden, och ville visa hur gott allting luktade och frågade om vi ville prova olika färger. Lite väl påträngande kan man tycka kanske.

Ikväll är det Spanien-Sverige. Hade varit kul att gå, men som det ser ut nu blir det tv-soffan, om Pappa Alv inte kan hitta en biljett åt mig. Alvato är på Sveriges sida, han är för gullig han. Alvita var också på min sida, men sen ändrade hon sig och ville vara på Pappa Alvs istället. Svikare. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0