Roxette i Spanien

"It's a bright June afternoon, it never gets daaark.. Get your green, green tambourin, let's play in the paaark.."

Alvato kan nästan texten. Tjoho, jag uppmuntrar verkligen honom till att lära sig den. Mer svenskgjord musik till de spanska barnen! Wiiiee!

Ikväll kom vi hem sent, eftersom vi stannade kvar en lång stund hos Pat. Jag hjälpte henne med att både svara på förfrågningar och skicka iväg två stycken. Så vi får se vad som händer. Hon vill i alla fall allra helst ha en svensk au pair. Eftersom de är de bästa i hela vida världen!

Plus att jag fick reda på att hon inte fått mitt mail med mitt telefonnummer i lördags. Mystiskt, för i min utkorg står det att det är både skickat och läst. Men i hennes inkorg finns ingenting. Väldigt konstigt. Men nu har hon i alla fall mitt nummer, så, vi får väl se. Dessutom vet jag var den där killen hette nu. Tror jag. Om jag kommer ihåg rätt vill säga.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Tänk om någon annan har fått ditt mail istället för Pat! Det kan också blir en blind date...

2007-11-28 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0