Tvättproblem

Det jädrans tvättmaskinen tvättar inte rent! Vet inte hur många gånger jag blivit missnöjd, och inte vet jag hur jag ska få bukt med problemet heller. Måste fråga Mamma Alv hur hon gör, och om hennes tvätt blir ren och fin, för min blir det alltså inte. Sen att j*kelskapet inte har några gradtal irriterar jag mig också på. Jag har sagt det innan, men kan säga det igen, införskaffa en tvättmaskin med gradtal för fasiken, istället för en med "varmt", "kallt" och "mittemellan"!

För övrigt kan det tilläggas att jag försöker hitta på bra julklappar till folk, men jag är så dålig på det. Vill till Rastro (en stor marknad varje söndag i Madrid) och se om man kan hitta något roligt där.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vaa hur fasen ska man då veta hur man ska tvätta :S Jag hade inte fattat ett skit!!

2007-12-01 @ 13:15:37
Postat av: Emily

Spanskt och bra med varmt, kallt och mittemellan! Hahaha! :D Det säger en hel del om hela den spanska strukturen.

2007-12-07 @ 19:58:47
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0