Bakslag

Det blir inget IKEA i morgon. Snacka om bakslag. Hade verkligen sett fram emot det hur länge som helst. Min sista helt lediga dag, och jag vet inte vad jag ska ta mig till med den. Anledningen är att Manu maste fixa nagra papper till hans nya leksaksjobb, och detta i morgon. Av alla dagar. Det spelar ingen roll att det är viktigt att han far det gjort, jag blev ända besviken över det. Men, men. Finns inget att göra, mer än att bita ihop och latsas att det regnar. Men hade verkligen sett fram emot det.

Hämtningen idag gick till pa ungefär samma sätt som igar. De lekte i en evighet efter skolan, vilket egentligen bara är bra, för da far jag mindre tid att bekymra mig över vad vi ska hitta pa här hemma. Men liksom igar ville de följa med sin kompis hem. Det börjar bli lite pinsamt för mig att de inte vill komma med mig, inte förrän en hel del tjat i alla fall.

Här hemma spelade jag och Alvato fotbollsspelet igen, och efter det har vi lekt tjurfäktning. Det innebar att jag var tjur och sprang mig svettig och trött när jag försökte likna en ilsken tjur. Lite kul, men fruktansvärt jobbigt. Ska lära mig att ta det lugnare som tjur nästa gang.

Nu ska jag ga och deppa över i morgon. Vill sova hela dagen isället, känns meningsfullt och bra.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Passa på och sola lite innan sommaren är slut, men ta det lite försiktigt.
Men du som är vegetarian och djurvän kan väl inte uppmuntra tjurfäktning! Det går ju ut på att den stackars tjuren ska stressas och plågas till döds. Hoppas att ni leker en snällare variant där Ferdinand får sitta under sin korkek!
Kramisar!

2007-09-27 @ 21:22:03
Postat av: B

Glad nyhet, datorn reparerad (nytt moderkort), kanske du kan få den inom 1-2 veckor.

2007-09-28 @ 10:03:41
Postat av: Emily

Är B din pappa? Börjar bli fundersam över det. :S Du och din choklad. ;)

2007-09-30 @ 13:55:53
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0