Sista onsdagen

Idag var jag i stan med EmsyPemsy. Först en tur till två leksaksaffärer för att leta vikingar, men inga napp. De var nog ute längre till sjöss idag. Vet inte riktigt var jag ska hitta det. Får nog åka in fler gånger till stan innan jag åker.

Sedan åt vi makaroner och quornbullar, men så klart glömde jag kvar de som blev över, plus mina krocketter som jag haft hos henne sedan midsommar. Kanske dags att jag hämtar hem min mat. Haha.

Pratade massa strunt också, så som det lätt blir, och inte fick jag tillbaka min dansmatta heller. Det innebär alltså att jag är mer eller mindre tvungen att åka in igen.

Plus att jag idag köpte en ny mascara och en hårinpackningsgrej på mitt älskade Body Shop, och tre till fimer (!) på Eko. Usch, jag slösar verkligen pengar på filmer nu för tiden. Kan det vara ett tecken på att jag börjar bli lite nanig och inte vill lämna tryggheten här hemma? Snart är hela min sista onsdag slut här i Sverige. Nästa onsdag åker jag ju till varmare breddgrader. Hoppas Spanien blir underbart.

För övrigt håller jag på och försöker rensa i mitt rum. Går inte speciellt bra, men vad kunde man vänta sig av mig? Jag borde ha lärt känna mig själv vid det här laget tycker man, men nej då, jag har femhundra saker kvar att göra. Så bara att jobba på.


Kommentarer
Postat av: Sara

keep up the good work:D haha

2007-09-06 @ 06:56:05
Postat av: Mammica

Nej, röran på rummet har inte försvunnit. Om den är kvar på onsdag nästa vecka blir det den svarta säcken som får ta vid.

2007-09-06 @ 20:32:50
Postat av: Emily

Hahaha!! Din mat och svart sopsäck. :P

2007-09-07 @ 11:34:15
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0