Status: Stressad

Jag ar lite halvt ihjalstressad. Ska ta bussen in till Alcalá alldeles strax. Ska traffa Manu dar. Men jag tyckte anda att jag hade tid med en snabbis har.

Igar var en bra dag ocksa. Pa dagen var jag bara hemma. Tog en tripp uppfor berget/kullen och tog lite bilder och sa. Sedan akte jag och Pappa Alv till skolan. Och jag korde! Han tyckte man skulle vaxla ner till fyran hela tiden. Att femman bara var till for langa och raka strackor. Nar han kor brukar bilen brumma illa nar varvmataren allt som ofta star pa over 2. Stackars bil. Jag ska ta battre hand om den. Men for ovrigt gick det bra i alla fall.

Sen pa kvallen hade jag kuddkrig med barnen. Snacka om att stackars jag blev svettig. Men det var kul i alla fall. Plus att maten var kanongod for forsta gangen. Friterad potatis med friterad squash. Squashen var gjort pa natt speciellt satt med en yta av mjol och typ sockerdricka. Jattegott var det i alla fall.

Men nu maste jag pysa. Vill inte direkt missa bussen. Haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Maten lät gott ja :D Jag vill ha detaljer om manuel sen ;)

2007-09-18 @ 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0