Sammafattning av idag

Jag har tagit det rätt lugnt idag, som jag hoppades på.

Frukost, lite Monty Phyton tittande, dock orkade jag inte se klart hela, för ville duscha. En varm ångande dusch, öch så lite finslipningar. Fötter och ansikte som fick sig lite mysig lotion (men jag hade gärna haft en riktigt ansiktsmask, det var jättelänge sen, men vet inte var man hittar sånt här riktigt, har visserligen sett på Carrefour, men de kostade 4 gånger så mycket som på Ge-kås, så nja, jag tror inte det), och lite ögonbrynsnoppning och sånt.

Barnen hämtades i skolan utan större problem, vädret var mysigt med en tillbakakommande sol, och i morgon tror jag att jag ska till skolan igen. Visserligen hade en till vilodag inte varit fel alls, men jag tror jag klarar av att gå till skolan ändå. Jag har bilen, för Mamma Alv är i Valencia med jobbet och kommer hem i morgon kväll, och jag vill gärna utnyttja den extra frihet som bilen ger. Hemma kan jag alltid stanna på onsdag om det skulle vara så.

Jag tror jag ska göra mig i ordning snart och faktiskt gå och lägga mig tidigt. Barnen och Pappa Alv tittar på Star Wars, men jag kan nog krypa till kojs ändå. Så jag får lite extra sömntimmar, vilket kan vara bra att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0