Sommarväder

Jag tog en sväng till Alcalá för att träffa Ren, och gud säger jag bara, det är så sommar som det kan bli, i Sverige alltså. Trots det är det så klart bara turister som går runt i kjol och kortbyxor, och även om jag inte vill känna mig som turist så hade jag aldrig i livet klarat av att gå runt i jeans. Det var kjol som gällde med andra ord. Dock har jag det lite dåligt på skofronten, och det blev utan strumpor i gympaskor, vilket naturligtvis slutade med blåsor. Jippi. I Sevilla har jag några saker jag gärna vill köpa: Vita ballerinaskor, andra sandaler, kjol, linne, vita byxor mm. Vi får väl se om jag hinner gå på shoppingtur och slösa pengar. Men jag vill verkligen köpa sommarkläder, för det lär behövas, haha. Men sommaren är bra härlig. Hoppas det fortsätter så här, det är perfekt som det är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0