Nya äventyr

Jag har varit hemma i en månad nu, och idag har man gått från att vara tonåring till att vara gammal. Känns egentligen inte så värst speciellt, och jag har inte heller tid att skriva om firandet, som varit trevligt. Både i fredags med utgång och idag med tårta på sängen och tacos till middag (som jag visserligen gjorde själv, eftersom Lillebror var för seg i svängarna).

I morgon blir det dock Spanien igen, stannar några veckor den här gången, men vet inte om jag kommer kunna uppdatera i bloggen. Vi får se hur det blir med det. Samtidigt har jag ju en hel månad att skriva om, men har varken tid eller lust just nu. Det ligger en halvfull resväska på mitt golv och vill bli färdigpackad.

Jag ska jobba hos en annan familj nere i Cádiz, som jag naturligtvis nämnt tidigare, och därefter ska jag spendera några extra dagar i Madrid. Som sagt ska jag försöka uppdatera i bloggen, men jag tar inte med min bärbara dator utan bara en liten handdator, men förhoppningsvis hittar jag ett trådlöst nätverk någonstans och kan skriva en rad eller två då och då.

Tills vidare hoppas jag att alla har det bra, och att jag själv får det bra i sommarvärmen i söder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0