Dagen 6

Det är helt otroligt. Jag sitter och Väntar på att barnen ska vakna. Jag som annars brukar bli väckt av deras skrik och skrän, hur konstigt är inte detta då? Anledningen är att vi tydligen ska åka till farmor och farfar för att äta lunch vid 12, och jag måste hinna duscha innan dess. Därför hoppas jag att barnen kan vakna snart, så de kan öppna sina paket, så jag kan duscha snabbt efteråt.

Det går dock inte att komma undan att jag gärna sovit lite längre. Igårkväll hjälpte jag nämligen de tre kungarna, de tre vise männen alltså, Mamma Alv alltså, med att slå in paketen. Jag tyckte det var elakt av Pappa Alv att inte göra det, utan lämna henne helt ensam där nere. Så därför erbjöd jag min hjälp.

Nu hör, och ser, jag Alvato här utanför. Äntligen. Haha. De har fått ett brev från kungarna också. Ska bli spännande det här, för nu är allihopa visst vakna. Konstigt att de inte sprungit ner ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0