God jul!

Snart måste vi åka till Madrid. Barnen har fått sina saker, och mest uppskattat var ett par inlines och ett vikingaskepp. Själv fick jag ett silverarmband som var jättefint. Barnen fick även sina Pippisaker, föräldrarna visste vilka de var, men jag tror inte barnen gjorde det. Så mamma, skynda dig att skicka boken. Haha.

Jag tror inte att jag hra någon skola i morgon. Det är lite ovisst, för Mamma Alv sa att hela Madrids "kommun" har ledig dag, men i skolan sa de "vi ses på måndag". På skolans hemsida står det dock att den 7:e är ledig. Jag sms:ade Jen igår, men har fortfarande inte fått något svar. Fast jag tror att jag stanna hemma, lite onödigt att åka in om det visar sig att vi inte har någon skola.

Jaja, nu måste jag rulla vidare. Tjipp och hej!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Pippi Calzaslargas är på väg.

2008-01-07 @ 20:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0