Inte en lugn dag

Idag fick jag inte mycket rast när jag kom hem. I vanliga fall är det ju så att jag har två timmar i ensamhet innan jag måste åka till barnens skola, men idag var barnen lediga och därför var Pappa Alv hemma med dem. Men idag lämnade han över dem till mig efter att vi ätit lunch tillsammans alla fyra. Alvato är lite småsjuk, verkar ha lite feber och så, men Pappa Alv hade redan gett honom medicin mot det. Så, jag ville helst att vi skulle ta det lite lugnt, kolla på film eller spela ett lugnt spel som memory. Det gick ganska bra faktiskt, även om vi tog 1,5 fotbollsmatcher också.

Jag är rätt trött nu, och bör göra mina läxor snarast. Så jag är lika duktig som jag var igår med läxgörningen. Måste ju hålla i trenden, fast det var jättemycket till i morgon, så vi får väl se hur bra jag lyckas den här gången. Men jaja, det är väl bara att ta tag i det på direkten.

Dessutom, jag har fortfarande tinnitus, när fasen ska jag bli bra i örat egentligen?

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag pratade med min syo idag och hon sa att många au pair jobbar helger också.. vet du om det är så?

Hoppas du blir bättre snart! Kram becca

2008-01-28 @ 21:14:19
Postat av: Sara

Du är och har alltid varit en glidare när det gäller språk så tror du klarar dte galant även om du missar nån av uppgifterna ;) Vet väl hur det var på spanska lektionerna, vi satt alltid 10 min innan lektionen med glosorna, och du fick alltid alla rätt!! FUSK!:P

2008-01-29 @ 17:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0