Onsdagmorgon

Jag är definitivt ingen morgonmänniska. Jag vill sova länge och mycket om jag får bestämma. Mamma Alv kom hem i natt vid halv två tydligen, stackarn att behöva jobba idag, men å andra sidan, spanjorer i allmänhet går ju inte och lägger sig förrän runt den tiden.

Jag är fortfarande inte speceillt hungrig efter gårdagens lunch. Frukosten idag bestod av en blandtallrik müsliflingor, och vi vanliga fall brukar jag äta en rostemacka också, men idag sa min mage nej efter redan första skeden. Jag tvingade i mig allt ändå, för om jag trots allt känner mig själv kommer jag bli hungrig efter skolan. I alla fall säger hjärnan att jag borde bli det.

Nu ska jag vila en stund innan jag och Mamma Alv drar iväg till tågstationen, vi tar nästa tåg idag, så slipper vi stressa så mycket. Kan nog vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0