Uttråkande kväll

Jag är fruktansvärt uttråkad, ingen rolig på MSN, ingen att babbla med, vad ska jag ta mig till?

Jag har spelat betapet hela dagen känns det som, utom när jag busat lite med barnen. Men känns som största delen av dagen tillbringats framför datorn. Usch, så tråkig jag är. Hoppas det blir en rolig dag i morgon, man kan ju alltid hoppas. Inte så att jag längtar till skolan, men eventuellt blir det ju kul efter den, eftersom det är tisdag i morgon. Och det brukar betyda en särskild sak: Manu. Och nu har jag inte träffat honom på, vad är det, tre veckor? Så ensam jag är egentligen. Ingen som kan liva upp mig utom han. Jag saknar Luc. Hade hon varit här hade vi kunnat träffats idag, istället för att jag varit här hela tiden. Och inga roliga nya personer i klassen heller. Om det inte kommer någon ny i morgon vill säga, men det tror jag inte. Dessutom har läraren Alb slutat. Den unga killen. Han skulle visst praktisera i någon skola för mindre barn. Jag vill ha någon att umgås mer med! Fast i och för sig är det Manus sista jobbdag ikväll, så vem vet, han kanske kan ägna lite mer tid åt mig? Men sen sticker han till Australien. Och då sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0