Onsdag

Det blir bara jag till Málaga. Ren drog sig ur precis, efter att ha sagt att golvet går bra att sova på, för att sedan ändra sig till att det inte alls var så bra. Så, det blir bara jag. 7 timmar i en buss på väg ner på fredag, och 6 timmar upp igen. Skitkul, men så blir det. Jag tror i alla fall att det kommer bli kul ändå. Att se mer av Spanien och träffa någon man känner här också.

Idag har vi varit hemma hos Mamma Pat i eftermiddag. En av tjejerna från Alvatos klass var där också (egentligen skulle fler ha kommit men de kunde inte) och hennes lillebror på 1,5 eller något sådant var jättemysig. Deras mamma som jag känner sedan innan från skolan frågade om jag ville ta med honom hem, alternativt jobba hos dem. Jag är verkligen uppskattad här och har fått erbjudande av i princip alla föräldrar jag känner. Stolt man känner sig då.

Har varit en lång dag idag och är supertrött. Jag har funderat länge på om jag ska fråga hur mycket påökning på lönen jag ska få, eftersom jag jobbar massa fler timmar än de vanliga. Men det känns inte bra att fråga det, då låter det som om jag bara är ute efter pengar, vilket jag ju inte är, men jag vill ändå veta om det är värt mödan. Även om mödan är rätt okej, och dagarna går snabbt, även om de är långa. Äsch, det där gick ju inte ihop, jag är nog för trött i skallen. Ska skriva ett mail nu om jag hittar adressen. Måste veta vilka dagar exakt jag ska vara i Cádiz, så nu blir det adressletning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0