Bröllopsplaner

Nu har jag blivit inbjuden på bröllop också.

Jag har varit i samhället där barnens skola befinner sig, och där även Mamma Pat bor. Hon fixade nämligen en klipp- och slingtid till mig idag, så nu har jag blivit blond. Jag menar blondare. I Sverige skulle man inte kalla mig blond innan (är ljusbrun om man frågar mig), men här i Spanien har jag ju varit det hela tiden. Och då är det bara hårfärgen det syftast på alltså. Men nu har jag massa blonda effekter i håret, så är väl nästan blond nu antar jag.

Efter frisökbesöket åkte jag hem till Mamma Pat och visade upp mig, och då passade hon även på att komma på idén att jag kunde följa med henne på bröllop på fredag, så att hon slipper gå ensam. En helt otrolig idé, men jag provade faktiskt en av hennes klänningar som var för liten för henne, men som passade mig perfekt. Och jag gillade den också, den var snygg! Så, jag skulle tänka lite på det, och om jag bestämmer mig för att gå, ja, då får jag vara med om ett spanskt bröllop också. Kanske lite coolt att ha varit med på.

Nu ska jag nog äta lite lunch och sen vila lite innan jag måste åka iväg igen.

Tänka sig, äkta spanskt bröllop. Jag?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa gå det låter skitkul ju!:D

2008-06-25 @ 06:51:24
Postat av: B

Inget bröllop men seger för "vårt" lag!

2008-06-29 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0