Jättekul telefonsamtal

Jag glömde ju något av det roligaste som hände under kvällen. Rätt som det var fick jag ett samtal från en viss Krille från Sverige, och snacka om att jag blev förvånad när det inte var en felrigning utan att han faktiskt ville prata med mig. Och sen att han dessutom hade EmsyPemsy vid sin sida så jag fick prata med henne också var ju inte alls fel.

Det var jättekul att prata med er!! Tycker ni ska ringa fler gånger och störa mig mitt i mitt festande. Fick ett litet sting av saknad, jag ville ju också till Underbar och slänga med de lurviga, men å andra sida, att partaja i Madrid en fredagsnatt är inte helt fel det heller.

Men tack för att ni tänkte på mig! Jättejättekul! :D

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha, det var så lite så. ;) Du vet, två lite fulla hjärnor får väldigt bra idéer ibland.

2008-03-18 @ 21:36:07
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0