Bloggen lever!

Välkomna tillbaka hit!

Jag har återvänt till Spanien för att hjälpa Familjen Alv i 1,5 vecka. De hörde av sig i fredags, i lördags pratade jag med dem, och samma dag bokade jag min biljett hit. Jag kom igår, dvs i måndags och åker hem den 27:e igen.

Allting är toppen här nere. Barnen har vuxit och deras engelska, speciellt Alvitas (som fyller 7 i maj), har blivit betyligt bättre. Alvato (som fyller 8 om tre veckor) är precis som vanligt och båda två ville visa mig allting i huset som kommit till sedan jag åkte härifrån för 1,5 år sedan.

Nu ska jag strax åka in till Alcalá, jag hoppas jag kommer ihåg vägen dit bara. Var ju som sagt ett tag sedan jag var där. Men det går nog bra, bara jag lyckas backa ut bilen ur garaget, det har jag inte saknat. Och sen att köra upp för backen utan att få motorstopp. Nåja, det blir nog en trevlig liten tillbakablick sen.

Sen ska jag åka och hämta barnen i skolan i eftermiddag också. Ska bli spännande att träffa alla mammor (och norska pappor) igen. Ska försöka uppdatera här snart igen.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Hoppas att första arbetsdagen har gått bra med bilkörning (obs! högertrafik i Spanien ;-)), hämtning och annat!

2010-01-19 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0