Sista (korta!) natten

Nu blir det raka spåret i säng. Klockan är allt för mycket, och jag ska upp allt för tidigt i morgon. Flyget går klockan 8, så måste gå upp klockan 5. Uschanimej.

Idag har jag klippt mig, mer om det vid ett senare tillfälle.

Idag har jag också haft ett samtal som jag med nervositet i magen inte direkt sett fram emot. Nu när det äntligen är avklarat spydde jag nästan på toaletten. Så nervös var jag alltså inför vad jag behövde få sagt.

Men, nu är det dags för att sova. Förhoppningsvis kan jag utnyttja Internet en liten stund på flygplatsen i Barcelona, men det vet man ju aldrig. Annars blir det nog inte någon uppdatering förrän på svensk mark. Men uppdatering kommer, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej! Jag håller för tillfället på att leta efter någonstans att åka som au pair. Spanien är dit jag helst vill åka, men jag känner mig osäker på vilka agenturer man kan lita på. Hur tog du dig dit? Maila mig gärna!

2010-02-21 @ 16:48:46
Postat av: Mammica

Tur att jag har fått en uppdatering irl. För här kommer den visst inte ;-)

2010-02-22 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0