Snö i Spanien

Jag ser det snöar, jag ser det snöar!

Okej, kanske skulle vara jag ser att det har snöat, för titta på den här bilden. Den är tagen i mitt fönster här i huset.



Ja, det ÄR snö som ligger på marken! Mitt i hjärtat av Spanien!

Ni har såklart mer snö där hemma, men här ser man på snön lite annorlunda. Men jag hoppas att det inte kommer mer idag, och att det inte finns någon snö på vägarna. Här har man nämligen inte några vinterdäck inte. Så håll tummarna att jag inte behöver köra ut i snön med sommardäck!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Oj oj oj! Hoppas att det har gått bra att köra och att ni är hemma lyckligt och väl!

Har ni gjort någon snögubbe (en liten)?

2010-01-26 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0