Eftermiddagen

Som svar på Lollos kommentar, så lockigt som jag har på efterbilden är inte mitt vanliga hår, eller jo, det är det ju, men med massa mousse och gojs i, bara då kan jag få det så lockigt. Förebilden är mitt vanliga vardagsjag så att säga.

Och Mammica! Menar du att jag ser ut som 12 på efterbilden?? Eller menar du att jag ser ut som 32 på förebilden?? Vad du än menar så tar jag det som en förolämpning. Jag tror jag stannar kvar här istället för att komma hem bara för att du sa så.

Nä, okej, så illa är det väl inte. Ungarna märkte direkt att jag hade fixat till mig, vilket var kul. Jag gick även en sväng inom fruktkillen, han höll på att ramla ner från sina pallar i rena förskräckelsen. Han var på snigeljakt när jag kom och störde honom.

Jag frågade efter ett äpple, eftersom jag "var hungrig och vi inte hade äpplen hemma". Lite vita lögner får man faktiskt dra ibland för att starta ett samtal, eller hur? Så det bjöd han mig på. Och så stannade jag kvar och drog ut på tiden i en kvart eller så, han hade inga kunder så jag kunde lika gärna chitchatta lite extra tyckte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0