Fruktkillen

Ah, jag kom på att jag ju skulle berätta om fruktkillen också.

Det är en kille som jobbar i en fruktaffär, eller rättare sagt, han har en fruktaffär. Vi handlar alltid frukt hos honom och han är lika glad och trevlig varje gång. Visserligen har det inte blivit så många gånger innan, men på senaste tiden har det blivit mer ofta.

När Erika var här för en evighet sedan (februari tror jag det var?) började vi diskutera hur gammal han egentligen är, och jag har funderat på det sedan dess. Härom veckan frågade jag Maria och hon trodde att han var några år äldre än jag, Maya hade hört att han bara var 22, så därför slängde jag in frågan igår när jag var där med ungarna. 24, 25 i maj blev svaret. (För er som inte vet är jag 22, 23 i augusti, usch vad gammal jag känner mig nu.)

Han ser helt okej ut och han gillar mina ungar, vilket är ett plus, även om de inte är mina permanent. Mitt emot mitt hus finns en bar, och idag satt han på deras uteservering vid tre när jag kom hem från att ha lämnat barnen i skolan. Felip hade sett honom igår också. Kan det betyda något?

Maria tycker i alla fall att han är "ett bra parti" och tycker jag ska slå till, han har ju en egen fruktaffär som går bra och allt. Haha, säger jag. Vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: Lollo

oj, är du bara ett år äldre än mig??

och samtidigt tror jag att jag postat samma kommentar till dig en gång innan xD

2011-04-07 @ 01:30:33
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: Mammica

Frukt är ju nyttigt ;-)

2011-04-07 @ 10:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0