Hemfärd

Nu blir det ett sista avsked av huset. Klockan sju gar bussen härifran och jag har en väska som väger 25 kg. Jag hoppas SAS är snälla och later mig flyga med det.

Jag är genomsvettig av all stress. Gick upp vid fem efter att ha sovit 4,5 timmar. Det blev sent igar. Men mer om det kommer när jag är hemma pa svensk mark. Nu ska jag försöka ta mig upp till busshallplatsen. Och ärligt talat har jag ingen aning om hur jag ska lyckas kanka runt pa vaskan, plus otympligt handbaggage.

Men det ska nog ga bra. Snart är jag hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Lollo

låter som mig när jag flög till USA, jag hade världens sämsta handbagage :P det var så tungt så jag hade träningsvärk i armen typ 2 dagar efteråt. haha. hoppas resan går bra!

2011-04-19 @ 16:44:05
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0