Njutning

Ni anar inte vad jag pysslar med just nu. Okej, ni gissade kanske på att jag pluggar, och ja, det har ni rätt i. Gissar ni på att jag bloggar så har ni ännu mer rätt eftersom det är det jag sysselsätter mig just nu i skrivande stund.

Men för övrigt då? Jo, jag ligger ute i solen i bikini och njuter av värmen. Så här varmt och skönt blir det minnsann inte ofta i Sverige! Inte i april i alla fall! Jag svettas till och med lite lätt, och då blåser det ändå svalkande emellanåt. Helt ljuvligt.

Jag har lånat två par carpibyxor av Maria, de är egentligen för storia i midjan, men det struntar jag i. Bara jag slipper gå i mina jeans. Dessutom letade jag fram ett av hennes par sandaler. Det var nämligen för varmt i mina gympaskor, utan strumpor. Och detta när folk fortfarande envisas med att gå runt i jacka! Jag fattar det bara inte. Att de inte smälter bort. Nu ska jag nog gå och ta mig en glass och njuta lite extra. Det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0