Gazpacho mitt i natten

Klockan är tjugo över fyra och jag har precis diskat, ätit gazpacho och diskat. Ja, en gång före och en gång efter gazpachon. Så blir det ibland.

Jag vet att jag inte uppdaterat på ett par dagar, men jag lovar att ni kommer få reda på vad som hänt den senaste tiden ändå. Inte just nu, för nu ska jag sova. Imorgon har jag mycket på schemat, bland annat ska jag moppa hela huset, men å andra sidan slipper jag diska, för det har jag redan gjort. Kanske ska jag ta och moppa nu också? Jag menar, på dagen är det så äckligt varmt att man svettas halvt ihjäl, så kanske är det faktiskt smartare att ta i alla fall övervånigen redan nu. Det är den som är varmast, och sedan kan jag ta mitten och nedervåningen imorgon.

Jag ska borsta tänderna först, och sedan får vi se vad jag beslutar mig för att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0