Utvilad

Vad skönt det är med en ordentligt natts sömn. Jag har fortfarande pyjamas på mig och bara njuter av att ha hela huset för mig själv.

Jag springer runt barfota, vilket egentligen inte är så smart eftersom det är väldigt smutsigt på golvet i hela huset. Det är problemet med att ha stengolv och gå inomhus med skor. Tacka vet jag hemma. Och inga inneskor har jag med mig heller, får väl ta och leta reda på ett par av Mamma Vilas istället.

Strax ska jag upp på terassen igen och få lite sol på mig, men jag sitter i halvskugga, så trots att klockan egentligen är den farligaste på dagen för att sola så klarar jag mig nog rätt bra. Dessutom är jag så rastlös så jag springer in var tionde minut och löser lite sudoko eller vad som helst annat.

Idag vet jag inte exakt vad det är som står på schemat, men har för mig att det är en musikal i parken senare ikväll. Sedan får vi se vad det hela utvecklar sig till.

Kommentarer
Postat av: Lollo

min räddning när jag solar - sudoku i mobilen. haha! :P

2011-08-13 @ 16:20:52
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0