Hos frisören

Just nu är Dora på sin danslektion och Aleix på sin katakesi, typ bibelläsning som förberedelse för första nattvardsceremonin. Jag tror jag har förklarat det tidigare.

Normalt sett skulle jag ha varit på min katalansklektion, men den har som bekant ett litet uppehåll. Därför är jag underhållare för Celia. Det är inte ofta hon får kvalitetstid med mig på egen hand, och just nu är hon min frisörska. Och jag njuter av det.

Ikväll är det Aleix tur att ha konsert. Vi får väl se om vi hinner dit i tid den här gången, eller om vi missar den också.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hittade din blogg för ett par dagar sedan. Och måste bara ställa en fråga. Behöver man visum om man ska stanna i ex Spanien en längre tid (ex 6 månader)?

2011-02-17 @ 20:47:53
URL: http://jeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0