Little Einsteins

Idag fick jag sova ända till 9.25 innan Celia kom och väckte mig. Fast det resulterade i att jag fick se ett avsnitt av Little Einsteins när de åkte genom Australien från Uluru till Sydney för att lilla babykängurun Joey skulle hinna i tid till en föreställning i Operahuset. Det hade jag inget emot att se över huvud taget. Sådana barnprogram gillar jag. Little Einsteins och Dora la exploradora.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan äta frukost och sedan får vi se. Ungen min har lite mer läxor att göra idag, och jag är säker på att det kommer bli mer memory om hon får bestämma.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahha Dora la exploradora.. hon pratar spanska och engelska där med? så de lär sig engelska?

2011-02-23 @ 15:38:12
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0