Mina planer

Dora var inte ett dugg sur, snarare tvärtom, hon hade nog gärna stannat kvar och lekt mer. Men jag tog henne på ett annat äventyr istället.

Maya, min schweiziska shoppingvän, bor nämligen i skolan (ja, i en "lägenhet" högst upp) så vi besökte henne en stund. Det blev lite längre än jag tänkt, för jag var även tvungen att köpa hårbalsam och tuggummi på vägen hem. Det gjorde att vi inte kom hem förrän 19.30, men ingen har undrat hittills vad vi sysslade med så länge.

Nu över till mina resplaner:

18 mars - flyga till Malmö
19-20 mars - vara i Malmö
21 mars - flyga till Spanien
19 april - flyga HEM

Det innebär att jag under en helg kommer vara i Sverige, men att jag inte kommer vara hemma. Känns väldigt, väldigt konstigt. Jag kommer vara så nära hemma, men ändå så långt ifrån. Om jag inte bestämmer mig för att ta tåget hem istället för att sova i Malmö sista natten, men det blir lite onödigt. Kanske Mammica och Papputen vill komma ner till Malmö för en söndagskväll med sin favoritdotter? Det hade kanske varit trevligt?

Kommentarer
Postat av: Mammica

Hmmm, det känns kanske lite onödigt att åka till Malmö en söndagkväll bara för att dottern inte vill åka hem och träffa sina favoritföräldrar? Nåja, i får väl se.

2011-02-04 @ 20:48:19
Postat av: Linnea

varför ska du åka till Malmö? :)

2011-02-05 @ 23:07:09
Postat av: Sara

Okej nu ser jag dina resplaner :)

2011-02-09 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0