Goder afton

Hej alla mina kära läsare!

Jag tyckte jag skulle börja det här inlägget på ett trevligt och välkomnande sätt. Inte för att jag tror jag brukar vara sur eller elak, men lite spontan vänlighet är aldrig fel.

Imorgon ska jag och Maya till Barcelona. Det kommer bli en väldigt, superväldigt tidig dag, för vi ska åka härifrån redan klockan 7.30. Felip ska in till storstan på kurs och vi kan åka med honom gratis, så då får man masa sig upp i ottan.

Det regnar just nu, och antagligen ska det fortsätta så imorgon, men vi håller tummarna för att det går att överleva. Vi kommer nog hålla oss inomhus större delen ändå, men för säkerhets skull har jag tagit fram mitt paraply.

Fredag är ju pizzakväll i det här huset, och så även idag. Och för övrigt finns inget att rapportera. Min huvudvärk märktes inte av idag, utan var som bortblåst, alternativt bortregnad.

Familjen ska iväg imorgon, så jag kommer ha huset för mig själv när vi kommer hem igen. Kan vara skönt ibland, speciellt om vi ska hitta på bus på kvällen också. Jag är så sugen på att svänga på de lurviga, men om det regnar är det inte lika kul. Vi får väl se vad morgondagen har i sin famn åt oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0