Torsdag

Jag lyckades faktiskt komma upp i tid idag, men trots det blev det ingen katalanska eftersom Maria gärna ville att jag skulle göra lasagne till lunch. Eftersom det tar sin lilla tid fick jag alltså inte så mycket extra tid över. Men å andra sidan slapp jag stressa med matlagningen eftersom jag börjat i så god tid.

Just nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra härnäst. Föräldrana äter lasagne där nere och jag är sugen på en yoghurt, men orkar inte gå ner och hämta en, så jag får nöja mig med vatten så länge.

Ikväll är det katalansklektion igen, och då får jag träffa Maya igen. Ska bli kul. Innan idag när jag gick upp till skolan med barnen mötte vi en av killarna jag känner här. Känns bra att man faktiskt kan heja på folk som man känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0