Återkommen

Här sitter jag i min säng. Allt är som vanligt. Jag tror jag ska åka iväg fler gånger, för det är lika underbart varje gång att komma hem till ungarna som skriker Annnaaaaaaa!! och slänger sig runt halsen på en. Då blir man helt varm inombords och smälter nästan bort.

Jag ska snart inta den horisontella ställningen igen, dvs sova. Det gick bättre att sova på flyget den här gången, men om det får ni veta mer imorgon. Nu ska jag borsta tänderna och göra mig i ordning för en helt vanlig spansk natt.


Kommentarer
Postat av: Mammica

God morgon! Nu sitter jag i Jennys lägenhet och har precis ätit frukost (själv försvann hon iväg till jobbet före halv sex, stackarn). Vi hade en väldigt trevlig kväll, var ute och åt fondue. Gott! Jätteroligt att träffa henne! Och dig också!

Om en stund kör jag till Hyllie igen, nu vet jag ju var det ligger och sedan väntar Dronningens by. Nåja så mycket av Köpenhamn hinner jag nog inte se idag, tyvärr.

Kramar!

2011-03-22 @ 07:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0