Excel

Jag har i en evighet nu försökt få ordning på mina excelkalkyler över hur mycket pengar jag spenderat här i Katalonien. Det var minsann inte det lättaste ska jag säga.

Men till slut fick jag fram att jag just nu ligger på -50 kr (med alla löner hittills och alla flygbiljetter inräknade), men att jag har 12 kr för mycket i plånboken. Alltså kan man säga att jag bara ligger 38 kr back, eftersom jag på något mystiskt sätt verkar ha fått 12 kr extra.

Om jag inte spenderar något mer under min resterande tid kommer jag att ha gått plus 3550 kr, det baserat på min vanliga lön i sex veckor till. Inte speciellt troligt att jag kommer spara vartenda cent under den tiden, men inte heller troligt att jag spenderar tre och ett halv tusen

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha... kul när man räknar ihop det där.. jag räknade ihop det jag tjänat från april-dec.. det var typ 55000kr, och jag hade bara 10 000 kvar av dem.. kändes väldigt kul hahaha..

2011-03-01 @ 22:20:53
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0