Fredag

Idag har varit en bra dag. Efter att ha lämnat av Dora i skolan efter lunch smet jag upp till Maya och så gick vi en lång runda i solskenet. Dessutom bestämde vi att vi ska till det nya diskoteket här i samhället, mellan 1 och 2 är det gratis inträde, så då ska vi checka läget.

Men imorgon ska jag och familjen hit:



Barcelonas nöjesfält!!! Det ska bli superkul, även om det såklart kommer bli mest (bara?) barnattraktioner som åks, men det spelar ingen roll. Huvudsaken är att jag varit där, wihooo!

Föräldrarna ska eventuellt ut och äta middag ikväll, lite kvalitetstid utan ungarna, och det gör mig ingenting. Det enda jag måste göra är att hålla mig hemma. Inte speciellt jobbigt eller svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0