Ingen regnpromenad

Jag har slapp gå ut båda gångerna idag.

När jag skulle gå upp till skolan åskade det fortfarande lite smått, och regnade rätt rejält. Därför tog jag beslutet att ringa Mamma Maria som fick hämta barnen. Annars hade vi blivit som nerregnade kattungar allihopa.

Nu när jag skulle gå upp till skolan igen med barnen så hade det slutat regna, men Mamma Maria kom med bilen när vi precis skulle börja gå. Hon hade smsat mig om det, men det hade inte gått fram. Movistar kanske har problem med regnet och åskan, som alltså nu har dragit förbi. Skönt.

Nu hoppas jag bara att det inte regnar vid om två timmar när jag än en gång måste upp till skolan. Usch och fy för sånt här ruskväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0