Ingen sovmorgon

Sex timmars sömn. Utan -ad på slutet. Jag är pigg som en nötkärna, eller inte.

Varför tvingar jag mig då upp i ottan en fredagsmorgon? (Ottan är det eftersom om man inte vet hur det ska uttlas kan läsa det som Åttan och klockan var åtta när jag vaknade (av mig själv) och jag tycker det är fruktansvärt tidigt.)

Jo, vi ska åka till Barcelona med familjen är det tänkt. Från början var meningen att åka skridskor, men eftersom Pappa Felip har blivit sjuk (jag har visserligen inte checkat senaste läget eftersom jag fortfarande sitter i mitt rum) och det var främst han som ville det, ska vi andra fem åka in och göra något annat. Vad vet jag inte exakt än, det visar sig nog.

Jag hoppas vädret håller sig på den fina sidan linjen, utan varken snö eller regn.

Nu ska jag hoppa in i duschen och förhoppningsvis vakna till liv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0