Klappat och klart

Nu är nog allting klart. Antagligen finns det något jag glömt bort, och kommer säkert glömma bort min mat som ligger i kylen och väntar på att bli nerpackad. Uschanimej för att flyga iväg så mycket som jag gör. Hit och dit. Upp och ner. Man vänjer sig visserligen, men samtidigt försvinner det "roliga" med att resa. Att flyga för mig är nästan samma sak som att ta bilen bort till Konsum.

Men nu ska jag i alla fall sova i några timmar. Har ställt klockan på 5.45 för att ha god tid på mig att hinna duscha och komma ihåg alla saker som jag glömt nu. Maten är nog viktigast. Pass, pengar och mobil har jag nerpackat. Så då klarar jag mig. Visst jag ska ju hem till Sverige, så då klarar jag mig nästan på mindre.

Som sagt, sova var det. Natti natti på er, kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0