Malmö

Framme på hotellet.

Flyget var en halvtimme försenat, vilket innebär att jag kom hit senare än jag tänkt, men det är en bagatell. Värre är det med Internet. Det verkar som Scandic ändrat på saker och ting och att man bara får 24 timmars löpande Internet, dvs om man loggar ut tickar minuterna ändå iväg. Inte schysst om det är så!

Jag är trött och hade egentligen tänkt gå på en "redovisningskurs" som började 15.30 här på hotellet, men jag är helt enkelt för trött. Jag orkar inte röra på mig och ännu mindre koncentrera mig. Jag har dock en fråga jag vill ha svar på, men den kan jag säkert ställa vid ett annat tillfälle.

Jag hade förresten glömt ta med mig en sak, biljetterna. Men som tur är så fungerar ju allting elektroniskt nu för tiden, så med passet kommer man ombord ändå.

Nu ska jag slänga mig på sängen och få lite välbehövlig vila. Jag sov ju inte speciellt mycket i natt och flyget drababdes av turbulens mest hela tiden, så det blev få minuters sömn där uppe. Därför blir det att krypa ner under täcket en stund nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0