Packning

Vad bra att ni håller med mig i mitt klädkval. Visserligen är inget egentligen bra, men vad gör man? Jag hade gärna gått och köpt ett par nya skor, jag kan nog behöva det faktiskt. Ett par svarta skor som passar till allt. Men det har jag inte tid med till imorgon klockan kvart i sju. Det skulle vara om jag hittar något på flygplatsen, ha ha.

Men som sagt, efter ett enhälligt beslut så blir det nummer 2. Tack för hjälpen!

Just nu håller jag på och packar. Det är lite krångligt att tänka ut hur jag ska göra för att få det så bra som möjligt. Jag åker med Spanair till Köpenhamn så där har jag en gratis incheckad väska, vilket jag ska utnyttja genom att ta med lite extra saker som Mammica (och B?) ska få ta med sig hem från Malmö. På tillbaka vägen flyger jag med Cimber och har bara ett tillåtet handbaggage som får väga 8 kg. Väskan som jag planerat anväda är av den hårda sorten och väger ganska mycket, vilket gör att den är bra som incheckat bagage, men ganska dålig som handbagage. Jag tror jag har en lösning på det hela, men måste prata med Mamma Maria om saken först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0