Speta i fingret

Jag har precis utförd en mindre operation på mig själv.

Mitt pekfinger började nämligen bli ömt och jag misstänkte en speta, eller sticka som det heter egentligen, i fingret, antagligen från lördagens äventyr.

Så fram med klorhexidinsprit, bomull, en pincett och en vass nål. Och av med linserna och på med en supernärsynts supersyn. Efter lite grävande hittade jag så till slut den lilla svartingen som störde mitt stackars finger. Ut med den och allt skinn runt omkring som strök med på köpet, på med en halv flaska klorhexidin och nu gör det inte ont längre. Men jag håller fingret i luften vilket gör det ganska svårt att skriva på datorn.

Kommentarer
Postat av: BK

Det var duktigt gjort!

2011-03-10 @ 11:55:27
Postat av: Mammica

Du kanske ska bli kompanjon med E?

2011-03-10 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0