Svar på kommentar

Jag fick precis en kommentar till inlägget "Fyra år utomlands" av Mammica som jag faktiskt tar och svarar på nu:

Kommentar: Och ändå inte flyttat hemifrån... Förra vintern/våren var du väl hemma mer än 90 dagar i sträck?

Svar: Nej, Mammica, det var jag inte. Jag kom hem från Australien 1 december, åkte till Madrid 18-27 januari och Barcelona (med dig!) 4-8 mars. Det innebär att jag inte var hemma i Sverige några långa perioder utan flög iväg lite då och då. 66 dagar blev det mellan Barcelona och Costa Brava. Det var den längsta sammanhängande hemmavistelsen.

Så nu vet du (och alla ni andra) det!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Det kanske är statistiker du ska bli när du blir stor?

2011-04-04 @ 07:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0