Otroligt

Idag hände något fantastiskt: Vi blev klara på jobbet efter bara 7 timmar!! 7.00-15.00. Trodde jag aldrig var möjligt, men det var det visst. Inte så många plocklistor idag, och hyfsat mycket gods. Dock hade vi ont om vagnar, men det gick bra ändå. Så för första gången blev vi klara innan klockan hunnit bli fyra, otroligt.

För övrigt, jag är lite konstig. Varför tänker jag inte gå in på, för jag hade inte planerat att den här bloggen skulle bli så värst privat. Den skulle främst handla om mitt au pairande, men det finns ju inte så mycket att säga om det för tillfället. Men men, nu är det helg!! :D

Kommentarer
Postat av: therese

jag är ingen taskmört :P

2007-07-29 @ 21:37:27
Postat av: linda

Tack detsamma :)

2007-07-30 @ 13:51:37
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0