Äntligen

Efter en lång dags väntan hände det äntligen någonting! Jag skickade ju iväg två nya förfrågningar innan idag, och en utav de gav mig ett positivt besked (ett sånt där förskrivet) redan nu ikväll. Så jag skickade iväg ett mail till dem nyss. Jag har varit så smart så jag har förskrivit ett brev om mig själv och massa frågor till familjerna, så det är bara att ändra om det lite för att anpassa det efter varje unik familj, och sen bara skicka iväg det. Jag är så fiffig. Haha. :) Det var för jobbigt att skriva ett helt nytt varje gång, så det här tyckte jag var en bra idé faktiskt.

Familjen som det gäller ikväll är en familj på mamma, pappa, dotter, 6, söner, 7 och 4. Om jag fattat det rätt. De heter i alla fall Nacho, Lucia och Alonso, så jag tolkar det som det. De bor i Sevilla, och de åker skidor (det sluter jag mig till eftersom deras visningsbild är en skidbild på dem, men jag tror det är lite för varmt i Sevilla för det, så då kan man också sluta sig till att de reser ibland, smart va?), och det är i princip allt jag vet om dem. De hade inte speciellt mycket på sin presentation, så därför blir det spännande att se vad (om) de svarar på mitt mail. Ännu något att vänta på alltså.

Men nu får jag inte klaga längre, eftersom något äntligen hänt. Men jag vill att det ska hända mer. Jag vill ha mail!! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Här är ett tips :) Läs blogginlägget om au pair. http://parisbarnen.blogs.se/

2007-06-22 @ 07:47:51
URL: http://www.nogg.se/fordig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0