Dum ledig dag

I morgon kommer det bli en hemmadag. Manu visste inte ens att det var ledigt. Om jag inte sagt det till honom hade han nog akt till universitetet och upptäckt att hela Alcalá var ledigt. Som tack för det, nada. "Sorry, sorry, sorry". Jaja, orka. Sa, tja, jag ska nog sova ut i morgon tror jag. Kanske plugga lite kroppsdelar eller kläder eller nagot. Abre la boca, öppna munnen, har man hört x antal ganger här hemma, sa mun kommer jag aldrig glömma i alla fall. Hade velat göra nagot i morgon bara. Men, men. En trist sovdag kanske inte är fel det heller egentligen. Kan ta och kolla pa nagon film eller nagot. Suck, jag hade verkligen velat göra nagot annat. Ska göra popcorn och frossa i morgon. Ja, det ska jag göra.

Kommentarer
Postat av: B

En sovdag hade inte varit dumt, nu ska jag istället ut och frysa i älgmarkerna, kl 6 på morgonen och 3 grader kallt. Brrr!

2007-10-09 @ 06:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0