Uppvaknande

Jag gick precis upp. Men jag kan sova mer om jag hade velat, fast jag tror det är dags att jag går upp och äter lunch nu.

Städerskan är fortfarande här vad det låter som, Pappa Alv, tja, jag antar att han är här också.

Det blåser som bara den, det susar och viner i hela huset, och jag är säker på att hade det varit gjort av trä hade det gungat här också. Det är nog halv storm här utanför, och jag hoppas att när Mamma Alv ringer vid 15 (vi sa att hon skulle göra det i morse) säger att hon kan hämta barnen. Jag har inte ett dugg lust att ge mig ut i det här busvädret. Har inte kollat, men det regnar säkert också.

Nu ska jag ge mig ner i köket istället. Har egentligen inte lust med det heller, men det får jag väl göra ändå.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Vi har ett härligt vårväder med sol! Jag har varit ute i trädgården och pillat idag. E och jag ska ta en övningstur med bilen, men först ska han äta lite, sen ut och springa så jag undrar vad klockan är när vi kommer iväg...

Hoppas att Mamma Alv hämtade kidsen. Du borde nog fortsätta ligga i sängen och sova. Att du blir sjuk så ofta kan bero på att din kropp protesterar mot för lite sömn. Sömn är kroppens återhämtning och brist på det kan ge nedsatt motståndskraft (doktorn instämmer).

2008-04-18 @ 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0