Helgen snart slut

Nu har jag och Farmor Alv nattat de små liven. De har skött sig i det närmaste fantastiskt hela dagen, det är helt otroligt. Och Farmor Alv sa att det märks att jag gillar barn, och att de gillar mig. Och ja, det stämmer ju. Och häromdagen sa Mamma Pat att speciellt Alvato kommer sakna mig, för det syns att han gillar mig.

Det känns även som om jag kommit Mamma Alv närmare också, trots att hon inte varit här på över en vecka. Helgen i Valencia var speciell och jobbig, och jag vet att hon uppskattar mig otroligt mycket. Jag pratar med henne i telefon idag och det hördes på henne hur skönt hon tyckte det var att jag finns här.

Det kommer nog bli svårt att lämna familjen när den tiden kommer.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du har gått igenom mkt med den familjen känns det som! Dom får klona dig och låta en Anna vara kvar :)

2008-02-25 @ 09:44:29
Postat av: Sara

Och när du ändå klonar dig till dom kan du väl göra en Anna till mig också?? haha :D

2008-02-25 @ 09:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0