Lista

Mitt sista inlägg för ikväll. Hittade den här listan i min blogg, svarade på den när jag fortfarande jobbade på Tvätten i somras. Har ändrat svaren så att de är lite mer up to date.


Senaste person som....
- sov i din säng? Bara jag i min ensamhet
- såg dig gråta? Mamma på Skype
- fick dig att gråta? Hm, Mamma eller jag själv tror jag
- du gick på bio med? Lillebror - Enchanted :D 
- du gick på stan med? Jag går oftast själv i Alcalá nu för tiden sedan Manu lämnade mig
- skickade ett e-mail till dig? Min gamla spansklärare :D

Senaste...
- låt du hörde? Mika - Happy Ending tror jag
- film du såg? Mi primo Vinny på spanska (My cousin Vinny) med Pappa Alv (har glömt skriva det tidigare)
- mat du åt? Middag nyss som bestod av stekt potatis, stekt aubergin och en ostmacka (Farmor Alv hade aldrig sett en osthyvel förut!)
- drog du knarkade? Ehm, musik?

Har du någonsin....
- förnekat förintelsen? Nepp
- följt skilda världar? Har sett avsnitt, men aldrig följt det
- snott någons mobiltelefon? Skulle aldrig falla mig in
- varit medvetslös? Inte vad jag vet, men har ett obehagligt minne från ett svimningsanfall i kyrkan för många år sedan
- hånglat med nån riktigt ful? Haha, det man inte vet har man inte ont av
- hånglat med fler än 50 personer? Samma svar som ovan, haha
- gjort nåt riktigt dumt? Har jag säkerligen
- gjort nåt du verkligen ångrar? Det finns nog något sånt också ja
- blivit full på ett släktkalas? Samma svar som till mobiltelefonen
- varit full i skolan? Studentfester?
- blivit portad från en krog? Nepp, och räknar med att min skönhet tar mig till alla krogar jag vill
- varit otrogen? Ännu en "mobilfråga"
- varit full på julafton? Julafton är helig!
- varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? När jag var 15 ja, haha
- slagit sönder en tv? Nej, jag är inte riktigt den typen tror jag (däremot älskar jag Father Jack när han gör det, haha)
- önskat att du var det motsatta könet? Nej, jag gillar att vara jag, i alla fall för det mesta

- varit gravid? Nix
- fått barn? Nix där också
- överdoserat? Nix igen
- åkt ambulans? Nix ännu en gång
- gjort nåt riktigt olagligt? Nix (även om jag blivit stoppad av polisen en enda gång i mitt liv, och det lyckades bli i Spanien där alla kör som dårar)
- torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Usch, nej!!!
- blivit polisanmäld? Nix, jag har klarat mig undan det

- skämts över dina föräldrar? Många gånger, haha
- skämts över din kompis? Det också skulle jag tro
- skämts över dig själv? Ooh, ja
- ätit från en papperskorg? Blääääärk!!
- sagt "Jag älskar dig" och menat det? Vet inte
- bråkat med ditt husdjur? Hade jag inte haft mina förra svar hade jag svarat nej, men jo, jag bråkade med min hundvaktshund, hon var sur på mig

- Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Tror inte det, och annars kallas det oftast déjà vu
- Varit i Norge? Ja, en snabbis
- Varit i Finland? Nix
- Varit i USA? Nej, och åker hellre till Canada
- Varit i Kina? Nej, men kanske vore intressant, eller Japan för att besöka Aki
- Varit i Tyskland? Ja, München, Berlin, Hamburg, Lübeck och Rostock

De senaste 48 timmarna har du....
- gråtit? Jepp
- köpt någonting? Ja, igår köpte jag en massa matsaker
- varit sjuk? Nej, för en gångs skull är jag faktiskt frisk
- sjungit? Ja, jag och barnen sjöng Dressed for sucess med Roxedtte i bilen igår efter skolan, de börjar lära sig den bra nu
- sagt "Jag Älskar Dig"? Nepp
- velat säga till några att du älskar dem? Nje, det kan jag nog inte påstå direkt
- träffat någon ny? Hm, nej inte direkt
- saknat någon? Det gör jag hela tiden
- kramat någon? Alvato och Alvita :)
- kysst någon? Pussade på båda busungarna om det räknas

Jag har....
- Digitalkamera? Jorå, den har några år på nacken, men den fungerar fortfarande
- Telefon på rummet? Mobilen är ständigt i fickan, men något annat har jag inte här
- Egen dator? En där hemma i Sverige,och en laptop här
- Könssjukdom? Nej!!
- Husdjur? Nej, inte ett enda längre tyvärr
- Bra kompisar? Jadå, några stycken har jag nog, tyvärr inte i min närhet någon av dem för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0