Aktiva små gullungar

Oj, oj, oj. Barnen fortsätter att vara jätteroliga att leka med. Nu ikväll har vi bland annat skrivit till Manu på MSN, mest saker som iohadfiuhsdfvmvfodjsdn, men vad spelar det för roll? De fick även öva på att skriva Jag heter också, någon nytta ska de väl ha med sitt knapprande på tangenterna. Haha.

Dessutom har jag varit en kamel ikväll. De tre vise männen red som bekant på detta puckelbärande djur, och Alvita var en av kungarna, och Alvato hennes trogne page, hjälpreda kan man säga, för den som inte vet vad en page är (det är ett svenskt ord likväl). En väldigt aktiv kväll alltså.

Båda två är klängiga som aldrig förr, men mest märks det av på Alvato, eftersom han förr verkade mindre sällskapssjuk på det sättet. Men nu tar han gärna mig i handen och drar iväg med mig, precis som Alvita brukar göra. Känns myspys att de faktiskt gillar mig. Även om jag är beredd på att det snabbt kan vända till det motsatta. Fast då är det bara att tänka tillbaka på nu, och så överlever man nog.

Förresten, om jag glömt skriva det tidigare: Jag har ingen skola i morgon. Helt underbart med en extra ledig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0