Japan

Idag hände förresten något roligt, jag sprang på Aki eller Ako eller vad det nu var jag kallade henne. I alla fall, den japanska tjejen som jag och Lucia umgicks lite med, och gud vad kul det var! Jag gick från skolan och var på väg till min buss, eller egentligen till en skoaffär eftersom bussen inte skulle gå än. Och så plötsligt ser jag ett bekant ansikte och skriker till. Jag har inte sett henne sen innan jul någon gång, så det var jättekul! Båda två var lika chockade att stöta på varandra så där. Men hon skulle åka hem redan i morgon till Japan, men hon kommer förhoppningsvis till Sverige i sommar. Ska bli himlans kul i så fall. Sen får väl jag ta och åka med henne till Japan någon gång också. Hade varit lite häftigt.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Passå på och lär dig lite japanska också! Det kan väl inte vara så svårt nu när du är igång med flera språk.

2008-01-14 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0